Logo marki Fiat
 
Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ



 Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ] 



Autor Wiadomość
 Post : 30 gru 2010, 18:23 
Offline

Rejestracja:
30 gru 2010, 18:15
Posty: 2
Mam pytanie czy ktoś może wie czy w ASO zamontują mi oryginalne czujniki cofania, bo auto mam jeszcze na gwarancji i jakie są to koszty, wiem że w ASO będzie drogo, ale nie mam innego wyjścia .
Pozdro !


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 30 gru 2010, 20:15 
Offline

Rejestracja:
21 lip 2009, 16:09
Posty: 255
Wątek o czujnikach już jest i mogłeś się tam doczepic.

Po co Ci oryginalne, z montażem w ASO wyjdzie Cię ponad tysiąc zł, jak ktoś już tu pisał. Kup sobie czujnik jaki Ci odpowiada, i daj ASO do zamontowania jak boisz się o gwarancję. Ja tak zrobiłem rok temu i całkowity koszt czujników z montażem w ASO (też nie chciałem robic samemu w obawie o gwarę) wyniósł ok 600zł. Czujniki tył, z wyświetlaczem, nie pamiętam jakiej firmy, ale droższe niż takie po 100zł z alledrogo :) Sam montaż w ASO to coś ok 150zł o ile dobrze pamiętam.
pzdr


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 30 gru 2010, 21:33 
Offline

Rejestracja:
08 sie 2010, 19:47
Posty: 205
Tak się zastanawiam, po co w NB czujniki cofania? Przeciez to auto ma rewelacyjnie duże lusterka zewnętrzne!


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 30 gru 2010, 22:49 
Offline

Rejestracja:
30 gru 2010, 18:15
Posty: 2
Tak zgadzam się Bravka lusterka ma świetne ale do manewrów parkingowych czujniki dają lepszy komfort , choćby ze względu na roztargnionych ludzi którzy podczas wyjazdu muszą w tym momencie pojawić się z tyło wozu a chodzą niektórzy jak przysłowiowe krowy nic się nie patrzą.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 31 gru 2010, 05:33 
Offline

Rejestracja:
08 sie 2010, 19:47
Posty: 205
host pisze:
Tak zgadzam się Bravka lusterka ma świetne ale do manewrów parkingowych czujniki dają lepszy komfort , choćby ze względu na roztargnionych ludzi którzy podczas wyjazdu muszą w tym momencie pojawić się z tyło wozu a chodzą niektórzy jak przysłowiowe krowy nic się nie patrzą.

Eeeee....ja w takich wypadkach włączam wycieraczki, klakson i gaz w podłogę ;)


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 31 gru 2010, 13:27 
Offline

Rejestracja:
21 lip 2009, 16:09
Posty: 255
Boro pisze:
Tak się zastanawiam, po co w NB czujniki cofania? Przeciez to auto ma rewelacyjnie duże lusterka zewnętrzne!


to skrócę twoje zaawansowane myślenie, cobyś mógł się w Sylwestra zrelaksowac a nie zastanawiac się, po co ktoś montuje czujniki i inne takie - 1. Ja np mam przyciemnione szyby tylne i w nocy jak parkuję a nie ma latarni to g...o widzę.
2. Mój kumpel założył ot tak sobie, żeby było, miał taki kaprys
3. inny kumpel założył, bo nie ma wyczucia przy parkowaniu, tym bardziej, że nawet tak duże lusterka nie dają 100 wyczucia.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 31 gru 2010, 15:20 
Offline

Rejestracja:
03 paź 2009, 17:37
Posty: 60
Jak dla mnie lusterka to daja wyczucie tylko i wylacznie kiedy wciskamy sie w jakas waski przesmyk tylem, ale kupra to ni cholery nie da sie wyczuc kiedy sie konczy lusterkami. Ja mam czujniki parkowania i uwazam ze to super patent, jestem w stanie zaparkowac (koperta) w miejsca gdzie jest mniej niz pol metra luzu (troche krecenia jest, ale sie da), tak wiec jak juz stoje pozostaje mi po niemalze 20 cm kazdej strony. Bez czujnikow byloby o wiele trudniej tak sie wpasowac. Wychodze z zalozenia ze wszystko jest dla ludzi, a czujniki parkowania niczego nie ujmuja, a tylko ulatwiaja/usprawniaja. Teraz parkuje szybciej, dokladniej i bez zbednego krecenia sie i bujania przod/tyl. I zeby nie bylo, nigdy nie mialem problemow z parkowaniem, znajomi zawsze sie dziwili ze pakuje sie w takie miejsca ze oni nigdy by nawet nie pomysleli zeby tam stanac, wiec ulomny jakis nie jestem, zeby bez czujnikow nie potrafic zaparkowac. Polecam je kazdemu, nawet tym bardzo doswiadczonym kierowcom, bo wszystko jest dla ludzi, a krytykuja to zazwyczaj ludzie ktorzy takich czujnikow nie maja... taka tam polska mentalnosc ;)


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 01 sty 2011, 17:01 
Offline

Rejestracja:
21 lip 2009, 16:09
Posty: 255
pooley, zgadzam się w 100% z tym co napisałeś.

I uznajmy to za podsumowanie OT, bo kolega zakładając wątek prosił o konkretną poradę, a tu jak zwykle ktoś rozpoczął dyskusję nie na temat.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 01 sty 2011, 17:28 
Offline

Rejestracja:
18 lut 2010, 01:16
Posty: 64
Zreszta warto nadmienic że teraz w każdym nowym aucie jest opcja czujników parkowania i to nie tylko w tych "większych" autach jak np NB ale równiez np w nowym nissanie micra !:) Rowniez posiadam w swoim bravie czujniki i uważam to za rzecz wrecz konieczna, ktora tak jak napisał kolega bardzo ułatwia parkowanie i manewrowanie samochodem. Tym bardziej moze okazac się pomocna jesli np samochodem bedzie jezdzic równiez kobieta, dla której stanowic moze wyzwanie zaparkowanie takim samochodem w ciasnej uliczce.
Pozdrawiam


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 01 sty 2011, 18:40 
Offline

Rejestracja:
08 sie 2010, 19:47
Posty: 205
kristofer pisze:
pooley, zgadzam się w 100% z tym co napisałeś.

I uznajmy to za podsumowanie OT, bo kolega zakładając wątek prosił o konkretną poradę, a tu jak zwykle ktoś rozpoczął dyskusję nie na temat.

Rozumien przyjacielu że Ty akuratnie na temat się wypowiadasz?
Nazwę to Twoja metodologią: zaśmiecasz swoimi wypocinami kolejny wątek.:-P


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 01 sty 2011, 19:10 
Offline

Rejestracja:
21 lip 2009, 16:09
Posty: 255
najbardziej mi się "podobają" takie wypociny:

Boro pisze:
host pisze:
Tak zgadzam się Bravka lusterka ma świetne ale do manewrów parkingowych czujniki dają lepszy komfort , choćby ze względu na roztargnionych ludzi którzy podczas wyjazdu muszą w tym momencie pojawić się z tyło wozu a chodzą niektórzy jak przysłowiowe krowy nic się nie patrzą.

Eeeee....ja w takich wypadkach włączam wycieraczki, klakson i gaz w podłogę ;)


i właśnie takie pieprz*enie to niepotrzebne wypociny, które zaśmiecają istotne treści, problemy i zagadnienia. A skoro moją prośbę o zakończenie OT uważasz za zaśmiecanie to OK, ty i tak dalej będziesz pisał w takim tonie jak powyżej i nie na temat. Tylko potem robi się z tego niepotrzebna wymiana zdań


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 06 mar 2011, 17:10 
Offline

Rejestracja:
06 mar 2011, 17:05
Posty: 2
Witam,
mam pytanie do posiadaczy oryginalnych czujników parkowania. Gdzie jest umieszczony głośnik tylnych czujników?
Pozdrawiam


Na górę 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
 Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ] 





Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: