Logo marki Fiat
 
Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ



 Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ] 



Autor Wiadomość
 Post : 13 maja 2009, 19:06 
Offline

Rejestracja:
12 maja 2009, 22:41
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków
mam pytanie jak często kontrolujecie zbieżność w NB i czy warto to zrobić przy nowym aucie z salonu (tzn czy fabrycznie jest OK czy może się nie przykładają do tego za bardzo na produkcji lub zerowym przeglądzie)?

Moje NB będzie miało szerokie koła 17" 225/45 a przy takich kołach bardzo precyzyjna zbieżność jest tym bardziej ważna.

_________________
BaPo
-- Bravo 1.6 MJet 120KM Dynamic (Sport) Maranello Rosso --


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 13 maja 2009, 19:45 
Offline

Rejestracja:
25 lip 2008, 09:19
Posty: 393
Lokalizacja: warszawa-koszalin
moj ma przejechane 92 000km i od nowosci nic nie ruszalem..przy kazdym przegladzie tylko sprawdzaja katy ale nic nie reguluja gdyz jest dobrze i jesli nie sciaga to nie radzil bym na sile kombinowac! :wink:

_________________
Obrazek Obrazek


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 13 maja 2009, 20:10 
Offline

Rejestracja:
20 mar 2009, 05:53
Posty: 165
Przegląd zerowy przynajmniej ten, który mi zrobili w ASO, to kpina..
Zbieżność była na tyle zła, że wyszło to już na ścieżce zdrowia, a na
dodatek przelany miałem olej prawie litr ponad poziom..

Jak kierownica na wprost, a samochód nie ściąga, to pewnie jest
wszystko dobrze, nie kombinuj niepotrzebnie więc..

pzdr
Tadzik


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 20:32 
Offline

Rejestracja:
29 paź 2008, 09:42
Posty: 526
A u mnie przy 30tys. okazało się że kąt pochylenia tylnego-P koła nie jest o.k. Wtedy poprawiono "podobno" mi to....

_________________
Pozdrawiam Wuli.
Bravo 1.9 M-Jet 150KM ,Black dynamic+dodatki.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 20:33 
Offline

Rejestracja:
14 lut 2009, 13:43
Posty: 814
wuli pisze:
A u mnie przy 30tys. okazało się że kąt pochylenia tylnego-P koła nie jest o.k. Wtedy poprawiono "podobno" mi to....

Kont pochylenia koła nie jest regulowalny... jeśli jest zły to może to wskazywać na wygięta belkę tylnego zawieszenia....
Jeśli powiedzieli Ci że to wyregulowali to albo prostowali używając młotka albo spławili Cię najzwyczajniej...

_________________
Bravo MultiJet 1,9/120


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 20:42 
Offline

Rejestracja:
29 paź 2008, 09:42
Posty: 526
Luteczek pisze:
wuli pisze:
A u mnie przy 30tys. okazało się że kąt pochylenia tylnego-P koła nie jest o.k. Wtedy poprawiono "podobno" mi to....

Kont pochylenia koła nie jest regulowalny... jeśli jest zły to może to wskazywać na wygięta belkę tylnego zawieszenia....
Jeśli powiedzieli Ci że to wyregulowali to albo prostowali używając młotka albo spławili Cię najzwyczajniej...

Nadal jestem czujny...Odpowiadam: Z tego co wiem to rzeczywiście belki tylnej skrętnej mi nie wymieniali, i z tego co wiem, to rzeczywiście nie ma możliwości regulacji "w tyle" kąta pochylenia...Ale ja nie jestem super specem od mechaniki (mówili mi coś ale nie kumałem...). Powiem tak: geometria(cała) była robiona przy mnie. Przed i po...I po mieściło się w normach Fiata....

_________________
Pozdrawiam Wuli.
Bravo 1.9 M-Jet 150KM ,Black dynamic+dodatki.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 20:49 
Offline

Rejestracja:
14 lut 2009, 13:43
Posty: 814
wuli pisze:
Nadal jestem czujny...

I to znowu ja pan "specyficzny"... :-)

_________________
Bravo MultiJet 1,9/120


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 20:53 
Offline

Rejestracja:
29 paź 2008, 09:42
Posty: 526
Luteczek pisze:
wuli pisze:
Nadal jestem czujny...

I to znowu ja pan "specyficzny"... :-)

Pozdro....Ważne, że kąty mam teraz dobre(przód i tył...). Dla mnie teraz to najważniejsze jest "nasłuchiwanie" dżwięku TURBO...Do końca gwarancji mam rok...

_________________
Pozdrawiam Wuli.
Bravo 1.9 M-Jet 150KM ,Black dynamic+dodatki.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 20:57 
Offline

Rejestracja:
14 lut 2009, 13:43
Posty: 814
wuli pisze:
Luteczek pisze:
wuli pisze:
Nadal jestem czujny...

I to znowu ja pan "specyficzny"... :-)

Pozdro....Ważne, że kąty mam teraz dobre(przód i tył...). Dla mnie teraz to najważniejsze jest "nasłuchiwanie" dżwięku TURBO...Do końca gwarancji mam rok...

Wielu mówi o gwiździe turbiny że w końcu ja zacząłem słyszeć.. ale mówią, ze to nie turbina bo przy goracym silniku (długa jazda w korku) jak już ruszę w końcu do normalnej jazdy to słysze taki jakby gwizd ale mówią, zę to nie to bo jest także jak zwalniam czy hamuje silnikiem a gwizd turbiny jak wystepuje to przy przyspieszaniu... Ale jest to u mnie od początku więc widocznie taka uroda tego auta...

_________________
Bravo MultiJet 1,9/120


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 15 maja 2009, 21:01 
Offline

Rejestracja:
29 paź 2008, 09:42
Posty: 526
[quote="Luteczek"]...gwizd turbiny jak wystepuje to przy przyspieszaniu...

Dokładnie tak.... U mnie był tylko głośny gwizd przy przyspieszaniu...Głównie duże obciążenie(np. jazda pod górę i wciskanie gazu...)

_________________
Pozdrawiam Wuli.
Bravo 1.9 M-Jet 150KM ,Black dynamic+dodatki.


Na górę 
 Tytuł:
 Post : 16 maja 2009, 07:57 
Offline

Rejestracja:
29 lis 2008, 18:21
Posty: 123
Lokalizacja: .^.^.^.
to posłuchajcie jak turbo gwizda w tdi-kach tam dopiero jest głośne nawet przy ruszaniu bez porównania z multijetami...


Na górę 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
 Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ] 





Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości

 
 

 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: